 |
|
 |
|
BIRK
Sojusznik

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Black Hawk Wałcz
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Śro 1:15, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Regulamin Zlotu Zabójcze Pola
1. Środki ochrony:
1) Wszyscy gracze powinni starać się, by spotkania i walki airsoft były pozbawione jakichkolwiek zagrożeń dla życia i zdrowia uczestników oraz osób postronnych.
2) Każdy gracz airsoft zobowiązany jest posiadać w trakcie akcji środki ochrony oczu. Środki ochrony oczu powinny być wytrzymałe na postrzał z amunicji ASG z bliskiej odległości, ze wszelkiego typu broni ASG.
3) Każdy gracz airsoft, w przypadku wątpliwości dotyczących skuteczności stosowanych środków ochrony oczu, zobowiązany jest do przeprowadzenia testu wytrzymałości, polegającego na oddaniu strzału / serii strzałów, do mającego mieć zastosowanie środka ochrony, z bliskiej odległości, z najmocniejszej, dostępnej broni ASG. W szczególności dotyczy to środków ochrony oczu, których przeznaczenie jest inne niż do airsoft.
4) Środki ochrony oczu muszą być założone przez uczestnika akcji, przez cały czas trwania walk airsoft. Zdjęcie środków ochrony może nastąpić wyłącznie w strefie bezpieczeństwa i tylko po zakończeniu działań, kiedy nikt nie strzela!
5) Zabrania się używania amunicji nie przeznaczonej do ASG np. kulek stalowych !!!
Za amunicję do ASG uznaje się kompozytowe kulki BB o wadze od 0,11 do 0,44g specjalnie przeznaczone do replik. W czasie akcji organizator dopuszcza kulki do wagi 0,44g !!
6) Organizator nie bierze odpowiedzialności za wypadki wynikające z nieprzestrzegania i łamania tego regulaminu!!!
2. Spożywanie alkoholu i zażywanie środków odurzających.
1) Żaden z graczy airsoft biorący czynny udział w walce nie może znajdować się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub być pod wpływem narkotyków.
III. Zasady używania broni białej w ASG
1. Broń biała (noże, sztylety, bagnety ) mogą, za zgodą pozostałych uczestników, stanowić część umundurowania lub wyposażenia gracza airsoft.
2. Zabronione jest używanie broni białej podczas akcji, poprzez jej dobywanie w jakimkolwiek celu.
3. Dobywanie broni białej może nastąpić wyłącznie w strefie bezpieczeństwa i wyłącznie w sposób nie zagrażający życiu i zdrowiu uczestników.
IV. Zasady używania środków pirotechnicznych lub środków pozoracji pola walk.
1. Na akcji nie dopuszczamy użycia środków pozoracji, petard itd. !!!
V. Zasady uznawania trafień, zachowania się trafionych.
1. Trafienie w każdą część ciała, uznaje się jako wyeliminowanie trafionego z dalszej walki airsoft.
2. Trafiony uczestnik sygnalizuje fakt trafienia poprzez uniesienie obu rąk do góry i/lub okrzyk "dostałem". TRZEBA również zasygnalizować trafienie czerwonym materiałem( osoba ta powinna oznakować się w sposób widoczny).
3. Dopuszczalne jest pominięcie unoszenia rąk i okrzyku w sytuacjach, kiedy takie zachowanie może ujawnić skryte działanie osoby, która oddała celny strzał.
4. Nie przyznawanie się do otrzymanych trafień jest naruszeniem podstawowego kanonu, na jakim opiera się airsoft - kanonu uczciwości. Ewidentne i uporczywe nie przyznawanie się do otrzymanych trafień nie będzie tolerowane w czasie trwania akcji i doprowadzi do wykluczenia z niej.
5. Trafiony uczestnik od chwili zasygnalizowania trafienia, zachowuje pełne milczenie. Nie jest dopuszczalne porozumiewanie się w sposób bezpośredni, przy użyciu środków łączności, ani w żaden inny sposób, z pozostałymi uczestnikami, zarówno biorącymi udział w dalszych walkach airsoft, jak i uczestnikami, którzy zostali także trafieni.
6. Trafiony uczestnik, od chwili zasygnalizowania trafienia, nie oddaje strzałów z żadnej broni ASG i w żadnym celu. Zakaz ten dotyczy również uczestników znajdujących się w strefie bezpieczeństwa.
7. Szczególnie niedopuszczalne jest przekazywanie jakichkolwiek informacji pozostałym w walce uczestnikom.
8. Trafienie w broń ASG używaną przez gracza uważa się, za wyeliminowanie tejże broni z dalszej walki airsoft. - patrz zasady specjalne!
10. Wyczerpanie się amunicji ASG, nie skutkuje wyeliminowaniem gracza z walki airsoft. Gracz, któremu wyczerpała się amunicja, pozostaje nadal w walce.
VI. Zasady korzystania ze środków łączności w czasie akcji.
1. Dopuszczalne jest korzystanie ze wszelkich środków łączności.
2. Kanał 1 na radiotelefonach Midland jest przeznaczony tylko dla organizatorów.
3. Podsłuchiwanie częstotliwości wroga jest dopuszczone
VII. Ustalenia dodatkowe
1. Żaden gracz nie może być dyskryminowany z powodu rodzaju i typu posiadanej broni ASG, umundurowania i wyposażenia. Również niemile widziane są wszelkie niekoleżeńskie zachowania.
2. Do walki bezpośredniej dopuszczone są repliki o maksymalnej mocy do ok. 1,35 J (z niewielkimi odchyleniami), odpowiada to 380 fps prędkości wylotowej kulki 0,2g. Broń o większej mocy dopuszczona jest do rozgrywki pod warunkiem punktu 3.
3. Każda replika o mocy większej niż 1,35 J dopuszczona jest do walki tylko i wyłącznie wtedy, gdy gracz nie będzie strzelał z tej repliki do innych uczestników walki na odległościach mniejszych niż 25m. Do strzelania na takiej odległości gracz powinien posiadać replikę z punktu 2 (czyli o mocy do 1,35 J).
4. W przypadku osób poniżej 18 roku życia, chcących brać udział w akcji, niezbędna pisemna zgoda obojga rodziców lub opiekunów!
VIII. Karność.
Karygodne łamanie przedstawionego regulaminu oraz wszelkie przejawy niekoleżeńskiego zachowania będą karane usunięciem z imprezy.
Organizator nie bierze odpowiedzialności za wypadki wynikające z nieprzestrzegania i łamania tego regulaminu!
Zasady specjalne
W czasie trwania akcji, każdy z uczestników po otrzymaniu trafienia czeka na medyka, po ingerencji medyka uczestnik wyłączony jest z walki na 10 min. Oznacza sie czerwonym materiałem i jeżeli ma taką możliwość wycofuje się z miejsca w którym toczy sie walka!! Po upływie 10 min od ingerencji medyka, wkracza do akcji. Medyk może ingerować 4 razy za każdym razem zaznaczając to przyklejonym paskiem taśmy na przedramieniu uczestnika! Piąte trafienie jest śmiertelne i wyklucza z dalszej rozgrywki!
Trafienie w replikę powoduje jej uszkodzenie, i zakaz używania jej do czasu, aż jej właściciel nie pozostanie 10 min w jednym miejscu, deklarując naprawę broni. Oczywiście może używać drugiej repliki, jeżeli taką posiada!
Celowe strzelanie do trafionych, oznaczonych czerwonym materiałem, będzie karane usunięciem z imprezy!
Za trafienie uznajemy zarówno bezpośrednie trafienia, jak i rykoszety, loby itp. Liczy się każda część ciała!! Jeżeli komuś z uczestników, zostanie udowodnione oszukiwanie w przypadku trafień, zostanie on wykluczony z tej i automatycznie z wszystkich następnych imprez organizowanych przez BH!
Na akcji nie obowiązuje limit amunicji i rodzaju używanych magazynków!
Post został pochwalony 0 razy
|
|